Broccoli suppen som gjorde mig glad

IMG_7077IMG_7082
Når det hele er lidt trist fordi man skal skrive en kæmpe lang skole opgave og det regner – bliver man nødt til at finde de positive sider frem. Jeg kunne komme på to;; I køleskabet havde jeg et broccoli hoved og at skrive opgaven hjemme gør det muligt at bruge et køkken = varm-kål-frokost❤
Broccoli suppen gjorde mig glad. Og det bedste er at suppe tit ender med at blive nogen værre kæmpe portioner, så jeg har også til i morgen!

Nå den opgave skriver jo ikke sig selv!
God onsdag derude !

Leave a Reply

